AJUTOR

Cum vă putem ajuta?

Răspunsuri la întrebări frecvente

Alege unul dintre următoarele subiecte sau trimite-ne întrebarea ta în formularul de contact de mai jos.

Cum pot înregistra un cont în sistem?

Cum pot înregistra un cont în sistem?

Pentru informații comerciale, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: sales@payu.ro

Ce este 3D Secure?

Ce este 3D Secure?

3D Secure (3 Domain Secure) este atât un standard internațional de securitate, cât și un sistem de protecție suplimentar al cardului de credit/debit dezvoltat de Visa (VbV - Verified by Visa ) și MasterCard (MSC - Mastercard Secure Code) care implică stabilirea unei parole suplimentare (nu este vorba de PIN) împreună cu banca emitentă a cardului, cerută la efectuarea fiecărei plăți online pentru a verifica autenticitatea tranzacției respective. Parola poate fi un nume, număr, combinație de numere și litere.

Mi se cere un "Secure Code" după ce introduc datele cardului și apăs "Finalizează comanda". Ce fac?

Mi se cere un "Secure Code" după ce introduc datele cardului și apăs "Finalizează comanda". Ce fac?

Aceast lucru înseamnă că ai un card înrolat în sistemul 3D Secure și pe care l-ai activat anterior, online. Exemple de ecran în care ți se cere introducerea parolei 3D secure "Secure Code", parola setată doar pentru cumpărături pe internet:

Întotdeauna fii atent la adresa site-ului unde faci activarea: Headerul trebuie neapărat să fie de forma https://, să aibă certificatul de securitate valid, etc.

Ce carduri acceptați?

Ce carduri acceptați?

În acest moment PayU acceptă cărți de credit/debit Visa, MasterCard, Diners Club și JCB în orice monedă, decontarea facându-se prin intermediul băncilor emitente-acceptatoare. În cazul în care folosiți un card emis de o bancă românească, acesta trebuie activat pentru tranzacții pe Internet (lista de carduri bancare românești care pot fi folosite pe Internet).

Am făcut o comandă pentru care am plătit online cu cardul și nu apare în myAccount. Care este motivul?

Am făcut o comandă pentru care am plătit online cu cardul și nu apare în myAccount. Care este motivul?

Există trei motive pentru care o comandă nu apare în myAccount:

- Ați plătit online într-un site care nu folosește soluția ePayment, ci serviciile altui procesator.

- Comanda Dvs. nu este încheiată încă. În myAccount apar doar comenzile încheiate. O comandă este încheiată după ce plata este autorizată, iar magazinul online confirmă livrarea produsului.

- Ati folosit o altă adresă de email. Fiecare cont myAccount este asociat unei adrese de email. Dacă folosiți mai multe adrese de email, veți avea atâtea conturi myAccount câte adrese de email ați folosit.

De ce am nevoie de serviciul 3D Secure - MasterCard SecureCode/ Verified by VISA - activat pe card?

De ce am nevoie de serviciul 3D Secure - MasterCard SecureCode/ Verified by VISA - activat pe card?

3D Secure (3 Domain Secure) este atât un standard internațional de securitate, cât și un sistem de protecție suplimentar al cardului de credit/debit dezvoltat de Visa (VbV - Verified by Visa ) și MasterCard (MSC - Mastercard Secure Code) care implică stabilirea unei parole suplimentare (nu este vorba de PIN) împreună cu banca emitentă a cardului, cerută la efectuarea fiecărei plăți online pentru a verifica autenticitatea tranzacției respective. Parola poate fi un nume, număr, combinație de numere și litere.

Cum pot activa standardul 3D Secure - MasterCard SecureCode/ Verified by VISA - pe cardul meu?

Cum pot activa standardul 3D Secure - MasterCard SecureCode/ Verified by VISA - pe cardul meu?

3D Secure (3 Domain Secure) este atât un standard internațional de securitate, cât și un sistem de protecție suplimentar al cardului de credit/debit dezvoltat de Visa (VbV - Verified by Visa ) și MasterCard (MSC - Mastercard Secure Code) care implică stabilirea unei parole suplimentare (nu este vorba de PIN) împreună cu banca emitentă a cardului, cerută la efectuarea fiecărei plăți online pentru a verifica autenticitatea tranzacției respective. Parola poate fi un nume, număr, combinație de numere și litere.

Detaliile despre card sunt stocate pe serverele PayU?

Detaliile despre card sunt stocate pe serverele PayU?

Nu! În cazul cardurilor emise sub sigla MasterCard și VISA datele despre card sunt introduse direct în sistemele băncii. În cazul cardurilor emise sub sigla altor organizații, stocarea acestor informații se face criptat folosindu-se algoritmi proprii de criptare, pe medii care sunt fizic separate de mediile cu acces online. Stocarea se face doar pe durata maximă în care un refuz la plată poate fi inițiat de către posesorul cardului.

Există riscul ca documentele suplimentare pe care le trimit către PayU să intre în posesia altor procesatori sau magazine online?

Există riscul ca documentele suplimentare pe care le trimit către PayU să intre în posesia altor procesatori sau magazine online?

Nu, singurele persoane care sunt autorizate să primească și să evalueze documente cu caracter confidențial sunt membrii Departamentului de Analiză-risc din cadrul companiei. Nicio altă persoană din interiorul sau din afara companiei nu are acces la acest tip de documente. În plus, pentru a asigura securitatea informațiilor confidențiale, documentele care conțin date personale și/sau date de identificare ale cardurilor facând obiectul verificărilor antifraudă sunt parțial distruse după evaluările respective pentru a face imposibilă utilizarea lor ulterioară.