Image of woman on the phone in front of her computer

Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

Bun venit la PayU. PayU respectă regulile de protecție a confidențialității.

Aceste reguli se aplică tuturor persoanelor și organizațiilor ale căror date personale le deținem. Ne concentrăm în special pe punerea în aplicare a următoarelor reguli de bază:

  • Asigurarea transparenței și a educației: Ar trebui să înțelegeți ce date personale sunt colectate, în ce scop și să știți cum aplicăm principiile de confidențialitate.
  • Acordarea drepturilor persoanei vizate: PayU dorește să vă controlați personal datele cu caracter personal și să faceți propriile alegeri privind datele dumneavoastra cu caracter personal.
  • Protecția și siguranța datelor dumneavoastra cu caracter personal: în calitate de organizație care oferă servicii de plată și servicii financiare, securitatea datelor dumneavoastra este una dintre valorile noastre fundamentale. PayU se străduiește să mențină încrederea clienților săi si ne asumam responsabilitatea pentru asigurarea implementării standardelor de securitate adecvate și pentru protejarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Colectarea și stocarea datelor cu caracter personal de care avem nevoie: PayU colectează date cu caracter personal pentru a vă oferi servicii. Lucrăm să avem mecanisme de control adecvate pentru a evita colectarea datelor care ne permit să identificăm persoane într-un domeniu mai larg decât avem nevoie.
  • Respectarea legii locale: PayU este prezentă în întreaga lume și ține cont de cerințele legale locale. Aceste experiențe contribuie la protejarea vieții private.

Regulile de protecție a confidențialității PayU sunt standarde globale pe care le folosim pentru a măsura angajamentul nostru de a respecta legile privind protecția datelor și pentru a dezvolta serviciile și produsele noastre.

 

ÎN CONTINUARE VEȚI GĂSI URMĂTOARELE INFORMAȚII:

  1. CINE ESTE PAYU ŞI CUM FUNCŢIONEAZĂ ACEASTĂ DECLARAŢIE DE CONFIDENŢIALITATE?
  2. CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL ȘI CE FEL DE DATE COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRA?
  3. ÎN CE MOD COLECTĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
  4. ÎN CE MOD UTILIZĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
  5. SCOPURILE ÎN CARE VOM UTILIZA DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
  6. CUI PUNEM LA DISPOZIȚIE SAU CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
  7. MARKETING
  8. COOKIES ȘI TEHNICI ASEMĂNĂTOARE
  9. TRANSMITEREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALTOR ȚĂRI
  10. STOCAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  11. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ
  12. SIGURANȚA: CUM PROTEJĂM ȘI STOCĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
  13. PERSOANE MINORE
  14. MODIFICĂRI ÎN POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE CÂT ȘI OBLIGAȚIA DUMNEAVOASTRĂ DE INFORMARE CU PRIVIRE LA ACESTE MODIFICĂRI
  15. CUM NE PUTEȚI CONTACTA?

Scopul acestei politici de confidențialitate este de a vă oferi informații despre modul în care PayU colectează și prelucrează datele dumneavoastră personale atunci când utilizați site-urile web sau platformele de plată (numite "Platforme"). Aceasta include toate detaliile personale pe care le furnizați PayU prin intermediul acestui site, inclusiv când vă furnizați datele personale în formularul de solicitare, care este utilizat pentru a permite PayU să vă contacteze și să vă explice serviciile pe care le oferim.

În această Politică de confidențialitate, termenii "PayU", "noi" sau "nostru" (și așa mai departe) înseamnă PayU S.A. cu sediul în Poznań (Polonia), entitatea responsabilă cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Datele noastre complete: PayU S.A. cu sediul în Poznan, 60-166 Poznań, str. Grunwaldzka 186, înregistrată în registrul antreprenorilor tinut de Tribunalul Regional din Poznan - Nowe Miasto și Wilda în Poznan, cea de a VIII-a Secție Economică a Registrului Național Juridic, KRS (RNJ) 0000274399, cu număr de identificare fiscală NIP (CIF) 779-23-08-495, cu capitalul social în valoare de 4.944.000 PLN, vărsat în întregime; instituția națională de plată supravegheată de Autoritatea Poloneză de Supraveghere Financiară, înregistrată în Registrul serviciilor de plată sub numărul IP1/2012.

PayU va fi administratorul datelor dumneavoastră personale. Aceasta înseamnă că suntem responsabili pentru utilizarea datelor într-o manieră sigură, în conformitate cu legea aplicabilă - în special în conformitate cu dispozițiile Regulamentului Parlamentului European și a Consiliului (UE) 2016/679 din data de 27 Aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 CE (Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal - GDPR) - și, în anumite cazuri, conform acordului pe care l-ați încheiat cu noi.

Vă rugăm să citiți această Politică de confidențialitate și informații suplimentare referitoare la serviciile oferite de PayU. Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta.

 

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL ȘI CE FEL DE DATE COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?

 

Datele personale reprezintă orice informații personale care vă identifică ca fiind o persoană specifică. Datele personale nu includ date pe baza cărora nu puteți fi identificat (date anonime).

Putem colecta (strânge), utiliza, procesa, stoca sau transfera informații personale, inclusiv:

  • Date de identitate: aceste date includ numele dumneavoastră complet, numărul dumneavoastră de identificare atribuit de autoritățile statului, data nașterii, numărul și seria documentului de identificare. Acestea sunt folosite pentru a vă verifica identitatea, care este necesară pentru a vă putea oferi servicii în conformitate cu legislația în vigoare.
  • Datele de contact: acestea sunt datele care vă sunt folosite pentru a vă contacta, de exemplu numărul dumneavoastra de telefon, adresa, adresa de e-mail și informațiile de facturare.
  • Datele financiare: de exemplu, numărul contului bancar și numele proprietarului, informații despre cartea de credit.
  • Detaliile plății (date despre tranzacții): dacă sunteți un Comerciant (ceea ce înseamnă o entitate care utilizează unul sau mai multe dintre serviciile noastre de plată) sau un Client, acestea sunt date legate de plățile efectuate în timpul utilizării produselor sau serviciilor noastre.
  • Datele de utilizare și datele tehnice: acestea sunt date cum ar fi informații despre utilizarea Internetului, adresa IP, datele de conectare, codul de utilizator unic, versiunea software instalată, pluginurile, setările de limbă, preferințele pentru modulele cookie ), cuvintele cheie utilizate în căutare, operațiunea activat Javascript conținut și pagini din care utilizați Site-ul sau Platforma, zilele și orele când vizitați Site-ul sau Platforma, zonele vizitate și timpul petrecut în pagini și secțiuni ale Site-ului sau  Platformei.
  • Date despre marketing și comunicare: aceasta include atât înregistrarea deciziei dumneavoastră de a vă abona, cât si de a vă dezabona de la primirea de materiale de marketing de la noi sau de la terții noștri.

Sfera detaliată a datelor personale necesare pentru a utiliza un anumit serviciu furnizat de PayU poate fi găsită în regulamentele fiecărui serviciu PayU, iar conținutul actual este disponibil pe site-ul nostru payu.pl.

Noi nu colectam categorii speciale de date despre dumneavoastră (de exemplu, date despre rasa sau naționalitatea, convingerile religioase sau filozofice, viața sexuală, orientare sexuală, apartenența sindicală, precum informații cu privire la starea de sănătate sau date genetice și biometrice).

În măsura în care Site-ul nostru conține link-uri către site-uri ale unor terțe părți, plugin-uri și aplicații (inclusiv cookie-uri și widget-uri publicate de către agenții de publicitate externi), este important să știți că, făcând click pe aceste link-uri sau activând acele conexiuni, puteți permite terților să colecteze date despre dumneavoastră sau să le împărtășească. Nu controlăm site-urile terțelor părți și nu avem nicio influență asupra practicilor lor de confidențialitate.

 

ÎN CE MOD COLECTĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Colectăm date, inclusiv date personale, pentru a vă putea oferi produsele și serviciile noastre. Colectăm doar informațiile personale de care avem nevoie. Dacă avem nevoie de informații personale în baza legii sau în legătură cu acordurile (reglementările) pe care le încheiem cu dumneavoastră pentru a vă putea oferi produse și servicii, nu vom putea autoriza și aproba solicitarea de a utiliza produsul și serviciul, dacă nu primim datele pe care le-am solicitat. S-ar putea să fim forțați să anulam sau să suspendăm furnizarea produsului sau serviciului dorit sau pe care intenționați să-l achiziționați de la noi. Vă vom anunța dacă se întâmplă acest lucru.

Colectăm informații în diverse moduri pe Site-ul nostru, de exemplu atunci când ne furnizați datele dumneavoastă în mod direct. Acestea includ cazurile în care:

  • ne furnizați datele pe Site-ul nostru pentru ne permite să vă contactăm în legătură cu serviciile și produsele noastre;
  • solicitați utilizarea produselor sau serviciilor noastre direct către noi sau către furnizorii noștri autorizați (de exemplu, pe site-urile web ale platformelor de tranzacționare și ale magazinelor online);
  • participați la un concurs, o campanie de promovare sau sondaj;
  • solicitați transmiterea de materiale de marketing; sau
  • când trimiteți o solicitare de ajutor către departamentul nostru de asistență.

Colectăm date utilizând tehnologii diverse când accesați sau căutați Site-ul nostru. Acestea sunt date de utilizare și date tehnice: dacă doriți să aflați mai multe despre modul în care colectăm informații despre utilizarea cookie-urilor, faceți click aici.

Obținem date cu caracter personal de la terți sau din surse publice, de exemplu:

  • De la Comercianți și operatori ai platformelor de tranzacționare care ne furnizează datele dumneavoastră personale în scopul furnizării serviciului PayU, pe care l-ați ales pe un anumit site web / magazin electronic.
  • Datele de profil de la platforme și rețele sociale când ne dați permisiunea și numai atunci când este cazul.
  • Datele tehnice pentru a preveni frauda și pentru a efectua evaluări de risc.
  • Date care precizează identitatea și datele de contact din surse accesibile publicului, în conformitate cu dispozițiile relevante;
  • Datele de la terțe părți interne, obținute de la anumite companii din cadrul grupului căruia îi aparține PayU, și anume grupul Naspers Limited.

 

ÎN CE MOD UTILIZĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Modul în care PayU utilizează datele dumneavoastră personale va depinde de faptul că sunteți Comerciant, Client sau Cumpărător și de serviciile și produsele pe care le alegeți. Scopul principal al prelucrării de către PayU a datelor cu caracter personal, sunt situațiile în care trebuie să le folosim pentru a respecta termenii contractului pe care l-am încheiat cu dumneavoastră și pentru a asigura buna calitate a serviciilor pe care le-ați comandat (în funcție de categoria în care vă încadrați, Comerciant, Client sau Cumpărător care plătește prin intermediul site-ului Comerciantului). În plus, vom folosi informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

  • când este necesar pentru îndeplinirea intereselor noastre legitime sau a intereselor legitime ale unei terțe părți și interesul dumneavoastră este superior față de acestea;
  • atunci când folosim datele cu caracter personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile legale - de exemplu, în situațiile în care folosim informațiile personale, în scopul de a respecta cerințele legislației privind combaterea corupției, spălării banilor și finanțării terorismului, precum și alte cerințe prevăzute de legea privind serviciile de plată și alte reglementări aplicabile instituțiilor de plată;
  • pe baza consimțământului dumneavoastră informat și activ. Veți avea dreptul să vă retrageți consimțământul, cu excepția cazului în care este necesar să ne permiteți să ne îndeplinim obligațiile stabilite în regulamentele aplicabile;
  • pentru a ne permite să comunicam eficient cu dumneavoastră, de exemplu, ne permiteți să vă transmitem un e-mail pentru a vă informa despre produsele sau serviciile noastre pe care le utilizați, pentru a vă transmite informații de securitate și alerte legate de fraudă sau pentru a vă notifica în caz de întrerupere a serviciului și pentru a vă furniza notificări importante despre îmbunătățirile produselor noastre.

Putem folosi mecanisme automate de luare a deciziilor, inclusiv profilare, ceea ce înseamnă că vom efectua o analiză automată a datelor dumneavoastra personale în următoarele scopuri:

  • pentru a realiza procedurile "Cunoaște-ți Clientul", cerute de lege, și de evaluare a riscurilor impuse de lege, pentru a aproba și a vă autoriza utilizarea serviciilor noastre, în funcție de categoria în care vă încadrați, Comerciant sau Client și de produsele / serviciile selectate;
  • pentru luarea de măsuri pentru prevenirea și protejarea împotriva riscului de furt sau fraudă, conform legilor aplicabile.

 

SCOPURILE ÎN CARE VOM UTILIZA DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

Colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal:

  • Pentru a încheia și executa contracte de furnizare a serviciilor noastre, de exemplu, tranzacții unice de plată, PayU Account, PayU Express, servicii de plată pe platforme de tranzacționare, cum ar fi Allegro.pl sau Ceneo.pl, serviciul PayU System pentru Comercianți.
  • Pentru a procesa tranzacțiile de plată pe care le-ați comandat utilizând serviciile PayU și pentru a vă anunța despre starea plăților. Tipurile de date cu caracter personal și temeiul juridic depind de metodele de plată specifice disponibile ale PayU.
  • Pentru a permite procesarea cererii de credit transmise prin intermediul serviciilor PayU, dacă decideți să utilizați metode de plată aferente împrumuturilor sau creditelor oferite de instituțiile financiare care cooperează cu PayU.
  • Pentru a realiza procedurile "Cunoaște-ți Clientul" și procedurile de evaluare a riscurilor impuse de lege, pentru a aproba și autoriza utilizarea serviciilor noastre, în funcție de categoria în care vă încadrați, Comerciant sau Client și alegerea dumneavoastră privind produsele / serviciile. Tipurile de date solicitate includ date care precizează identitatea, datele de contact și datele financiare. Este necesar ca PayU să vă evalueze cererea de utilizare a serviciilor și produselor noastre pentru a încheia un acord cu noi și, de asemenea, pentru a ne permite să ne conformăm obligațiilor legale.
  • Pentru a proteja compania noastră și pentru a asigura respectarea legilor și regulamentelor care reglementează funcționarea instituțiilor financiare. Tipurile de date pot include date de identitate și date despre tranzacții. Explicațiile detaliate sunt prezentate mai jos:
    • PayU are o obligație legală de a autoriza și aproba plățile pentru a limita și proteja împotriva riscului de furt de identitate sau de fraudă. În acest scop, unele dintre datele dumneavoastră personale și alte date pot fi colectate direct de PayU sau trimise la PayU de către Comercianți sau Clienți. PayU folosește aceste date introducându-le în sistemele de prevenire a fraudei utilizate pentru autorizarea plății. Aceste date rămân în aceste sisteme pentru a efectua verificarea informațiilor necesare autorizării plăților în viitor.
    • Pentru a vă verifica identitatea și a compara datele în scopul verificării acurateții acestora.
    • Pentru a vă salva datele în scopul soluționării eventualelor litigii și soluționării reclamațiilor, furnizarea de informații despre tranzacție și, dacă este necesar, transferarea datelor dumnevoastră personale către instituții financiare (instituții de plată) în scopul soluționării litigiilor.
  • Pentru a gestiona relația cu noi. Aceasta include informarea dumneavoastră cu privire la modificările aduse contractelor sau acestei politici de confidențialitate sau pentru a vă solicita să furnizați informații despre cum ne putem îmbunătăți produsele și serviciile sau dezvolta altele noi.
  • Pentru a vă oferi asistență și soluții pentru problemele legate de servicii, pentru a vă contacta și a vă trimite notificări despre serviciile specifice pe care vi le oferim - de exemplu, pentru a vă informa despre avariile și actualizările de sistem.
  • Pentru a vă informa cu privire la starea și istoricul tranzacției, după cum suntem obligați în calitate de instituție de plată, în baza Legii privind serviciile de plată.
  • Pentru emiterea si arhivarea facturilor și altor documente contabile.
  • Pentru a utiliza datele dumneavoastră personale în rapoartele de tranzacționare sau de monitorizare, ca parte a contractului pe care l-am încheiat cu dumneavoastră.
  • Pentru a utiliza datele dumneavoastră personale în scopuri interne, cum ar fi efectuarea de audituri, raportare, analiza datelor sau exploatarea datelor, efectuarea de cercetări pentru îmbunătățirea produselor sau pentru dezvoltarea de noi produse, servicii și comunicări.
  • Pentru a analiza date în scopul îmbunătățirii Site-ului nostru, produselor sau serviciilor, activităților de marketing și experienței utilizatorului. Acestea pot fi date tehnice și date referitoare la utilizarea serviciilor, care vor fi utilizate pentru analizele efectuate de PayU  pentru a dezvolta sau îmbunătăți produse și / sau servicii, pentru furnizarea de campanii de promovare sau beneficii, pe care PayU le consideră în zona dumneavoastră de interes și care vă pot îmbunătăți experiența în utilizarea serviciilor și  produselor PayU.

 

CUI PUNEM LA DISPOZIȚIE SAU CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

  • Părți terțe interne - companii definite în cadrul grupului căruia îi aparține PayU, grupul Naspers Limited, care oferă servicii de asistență, IT, financiar și de prevenire a spălarii banilor. PayU are mecanismele corespunzătoare pentru transferarea datelor cu fiecare dintre companiile din grupul Naspers Limited.
  • Părți terțe externe:
    • Oferim detaliile tranzacțiilor Comercianților, în conformitate cu acordurile noastre (denumite și regulamente sau termeni de utilizare) pe care le-am încheiat cu aceștia.
    • Furnizorilor de servicii cu care avem acorduri care ne ajută să desfășurăm o parte din activitatea noastră, adică furnizori de infrastructură IT, software de analiză a riscurilor de plată și instrumente de distribuire a buletinelor informative.
    • Instituțiilor financiare externe autorizate și partenerilor bancari cu care cooperăm pentru a crea împreună și a oferi produse și servicii. În funcție de metoda de plată pe care ați ales-o, PayU vă poate transfera datele către instituțiile financiare pentru aprobare, autorizare și decontare a plăților. Aceasta înseamnă că datele dumneavoastră personale pot fi colectate în acest scop de către instituțiile financiare emitente de carduri de plată, de către instituțiile financiare acceptatoare, sisteme de plată, de către organizații precum Visa sau MasterCard, instituții de creditare.
    • La cererea autorităților de aplicare a legii și a instanțelor judecătorești, a funcționarilor guvernamentali sau a unor terțe părți similare, atunci când suntem obligați să facem acest lucru în conformitate cu legile și documentele aplicabile (de exemplu, citație, ordin judecătoresc sau altă procedură juridică similara). PayU implementează toate soluțiile organizatorice și tehnice rezonabile pentru a se asigura că fiecare entitate externă implicată în prelucrarea datelor dumneavoastră personale aplică standarde de protecție a datelor în conformitate cu legile aplicabile și cu principiile stabilite în această Politică de Confidențialitate

 

MARKETING

Veți primi informații de marketing de la PayU, dacă ați solicitat să le primiți sau dacă sunteți abonat la serviciile sau produsele noastre. De asemenea, veți primi informații de marketing dacă ați participat la o competiție promoțională, ați beneficiat de o ofertă promoțională sau ați participat la un studiu în care vi s-a solicitat să furnizați detalii de contact.

În fiecare caz, păstrăm un registru al datelor de marketing și de comunicare utilizate de PayU. Veți putea renunța la primirea informațiilor de marketing făcând click pe link-ul de dezabonare sau pe link-ul de anulare a abonamentului în conținutul acestor mesaje de marketing. PayU poate utiliza, de asemenea, date de marketing și comunicare pentru a îmbunătăți și ajusta conținutul anunțurilor și promoțiilor noastre care ar putea prezenta interes pentru dumneavoastră.

 

COOKIES ȘI TEHNICI ASEMĂNĂTOARE

PayU utilizează fişiere cookie, web beacon-uri şi alte tehnici similare („fişiere cookie”) atunci când accesaţi Site-ul, Aplicaţia sau Platforma noastră web. Explicăm modul în care utilizăm aceste fişiere cookie şi opţiunile de care dispuneţi atunci când vine vorba despre utilizarea de către noi a fişierelor cookie. 

Ce sunt fişierele cookie? Un fişier cookie este un fişier mic de tip text care conţine un şir de caractere alfanumerice (cifre şi litere). Acestea sunt trimise de pe serverele web ale PayU sau ale partenerilor noştri şi ajung să fie stocate în browserul sau pe dispozitivul dvs. Folosim diferite tipuri de fişiere cookie:

Fişiere cookie de sesiune: Acestea sunt fişiere cookie temporare care dispar în momentul în care închideţi browserul sau aplicaţia.

Fişiere cookie permanente sau de durată: Acestea sunt fişiere cookie care rămân în browserul sau în aplicaţia dvs. după ce închideţi browserul şi aplicaţia, dar care pot fi şterse manual. Ele pot fi utilizate de browserul dvs. la vizitele ulterioare pe Site, în Aplicaţie şi/ori pe Platformă, până când le ştergeţi sau până expiră.

Fişiere precookie: Acestea sunt fişiere cookie plasate de site-ul pe care îl vizitaţi.

Fişiere cookie terţe: Acestea sunt fişiere cookie plasate de un site terţ.

Un web beacon este o solicitare de imagine electronică (denumită solicitare „gif cu un singur pixel” sau „web beacon”) care ne permite să ţinem evidenţa vizualizărilor paginii şi să accesăm fişierele cookie. Orice imagine electronică vizualizată ca parte a unei pagini web (inclusiv un banner de reclamă) poate funcţiona ca web beacon. Un web beacon este, de regulă, un fişier de 1x1 pixeli (atât de mic, încât probabil nu veţi şti că el există). Prezenţa lui poate fi văzută, de obicei, într-un browser făcând click pe „Vizualizare” şi apoi pe „Sursă”. De asemenea, putem include web beacon-uri în buletinele informative în format HTML pe care le trimitem abonaţilor care le-au acceptat implicit, cu scopul de a ţine evidenţa buletinelor informative care au fost citite.

Fiecare tip de fişier cookie serveşte unui scop diferit. Iată care sunt ele:

Fişiere cookie esenţiale: Acestea sunt fişiere cookie de care avem nevoie pentru a vă putea furniza serviciile noastre şi pentru buna funcţionare a site-ului nostru. Ele includ, de pildă, fişiere cookie care vă permit să vă autentificaţi în zone sigure ale Site-ului nostru, să selectaţi opţiunile noastre de plată sau să utilizaţi portalul nostru pentru comercianţi.

Fişiere cookie analitice/de performanţă: Aceste fişiere cookie ne permit să îmbunătăţim modul de funcţionare al site-ului nostru - de pildă, asigurându-ne că utilizatorii noştri găsesc cu uşurinţă ceea ce caută - ne permit să recunoaştem şi să ţinem evidenţa vizitatorilor şi să vedem felul în care aceştea circulă pe Site sau pe Aplicaţie atunci când le utilizează. Aceste fişiere cookie ne ajută să îmbunătăţim experienţa dvs. de utilizator.

Fişiere cookie funcţionale: Acestea sunt utilizate pentru a vă recunoaşte atunci când vă întoarceţi pe Site-ul nostru. Astfel, putem personaliza conţinutul pentru dvs. şi să ne amintim care vă sunt preferinţele (de pildă, opţiunea pentru limbă sau regiune).

Fişiere cookie terţe: Unii dintre partenerii noştri de afaceri (de ex., agenţi de publicitate sau furnizori de platforme) îşi folosesc propriile fişiere cookie pe Site-ul nostru, iar PayU nu are acces la sau control asupra acestor fişiere cookie. Informaţiile colectate prin intermediul oricărui fişier cookie sunt reglementate prin politica sau declaraţia de confidenţialitate a companiei care l-a creat, nu de către PayU. Cel mai probabil, este vorba despre fişiere cookie analitice/de performanţă sau de fişiere cookie de direcţionare. 

Fişiere cookie de marketing: 

- Fişiere cookie de direcţionare: Acestea înregistrează vizita dvs. pe Site-ul nostru, paginile pe care le-aţi vizitat şi linkurile urmate. Vom folosi aceste informaţii pentru a face astfel încât Site-ul nostru şi reclamele afişate să fie mai relevante pentru interesele dvs. 

- Fişiere cookie de analiză: Acestea colectează informaţii despre modul în care utilizatorii interacţionează cu Site-ul nostru şi ne ajută să înţelegem tiparele generale de interacţiune, mai degrabă decât comportamentele utilizatorilor individuali. Aceste date ne ajută să îmbunătăţim experienţa dvs. pe Site.

Detalii privind tipurile specifice de fişiere cookie pe care PayU le utilizează pretutindeni pe site-ul corporate.payu.com, scopurile pe care ele le servesc şi durata lor de valabilitate sunt prezentate mai jos.

 

Fişiere cookie esenţiale

 

Categorie

Denumire fişier cookie

Furnizor

Scopul şi descrierea fişierului cookie

 

Data de expirare

Necesar

_cfduid

inspectlet.com

Menţine starea sesiunii vizitatorului de la o solicitare de pagină la alta

1 an

 

Necesar

_cfduid

jifo.co

Utilizat de reţeaua de conţinut, Cloudfare, pentru a identifica traficul web de încredere.

1 an

 

Necesar

`

nr-data.net

Utilizat de reţeaua de conţinut, Cloudfare, pentru a identifica traficul web de încredere.

Sesiune

 

Necesar

 

ID SERVER

clickonometrics.pl

Menţine starea sesiunii vizitatorului de la o solicitare de pagină la alta

Sesiune

 

Preferinţe

lang

ads.linkedin.com

Memorează versiunea de limbă a unui site selectată de utilizator

Sesiune

 

Preferinţe

lang

linkedin.com

Plasat de LinkedIn atunci când o pagină web conţine panoul încorporat „Urmăriţi-ne”.

Sesiune

 

 

Fişiere cookie analitice/de performanţă

Categorie

Fişier cookie

Denumire furnizor

 

Scopul şi descrierea fişierului cookie

Data de expirare

Statistici

_insp_targlpt

payu.pl

Acest fişier cookie este utilizat pentru a memora informaţiile de autentificare, ceea ce optimizează experienţa utilizatorului pe site - de asemenea, acest cookie le permite vizitatorilor să lase comentarii despre conţinutul site-ului

1 an

Statistici

_ga

infogram.com

Înregistrează un ID unic, folosit pentru a genera date statistice despre modul în care un vizitator utilizează site-ul

2 ani

 

Statistici

_ga

payu.pl

Înregistrează un ID unic, folosit pentru a genera date statistice despre modul în care un vizitator utilizează site-ul timp de 2 ani Statistici _gat infogram.com Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilor

1 zi

 

Statistici

_gat

payu.pl

Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilor

1 zi

 

Statistici

_gid

payu.pl

Înregistrează un ID unic, folosit pentru a genera date statistice despre modul în care un vizitator utilizează site-ul

1 zi

 

Statistici

colectare

google-analytics.com

Folosit pentru a transmite date despre dispozitivul şi comportamentul utilizatorilor către Google Analytics. Monitorizează vizitatorul în trecerea de la un dispozitiv la altul şi de la un canal de marketing la altul

Sesiune

 

Performanţă

__insp_norec_sess

payu.pl

Folosit pentru a eficientiza transmisia de conţinut video live

1 an

 

Performanţă

__insp_nv

payu.pl

Folosit pentru a eficientiza transmisia de conţinut video live

1 an

 

Performanţă

__insp_slim

payu.pl

Folosit pentru a eficientiza transmisia de conţinut video live

1 an

 

Performanţă

__insp_wid

payu.pl

Folosit pentru a eficientiza transmisia de conţinut video live

1 an

 

Performanţă

_fbp

payu.pl

Folosit de Facebook pentru a livra o serie de servicii publicitare, precum licitarea în timp real din partea unor agenţi de publicitate terţi.

1 zi

 

 

Fişiere cookie de marketing

 

Categorie fişier cookie

Denumire

Furnizor

Scopul şi descrierea fişierului cookie

Data de expirare

 

Marketing

bcookie

linkedin.com

Folosit de serviciul de reţele sociale LinkedIn pentru a monitoriza utilizarea serviciilor încorporate.

2 ani

Marketing

BizoID

ads.linkedin.com

Folosit pentru a monitoriza vizitatorii pe mai multe site-uri cu scopul de a prezenta reclame relevante, selectate în funcţie de preferinţele vizitatorilor.

29 zile

 

Marketing

bscookie

linkedin.com

Folosit de serviciul de reţele sociale LinkedIn pentru a monitoriza utilizarea serviciilor încorporate.

2 ani

 

Marketing

C

adform.net

Folosit pentru a verifica dacă browser-ul utilizatorului acceptă fişiere cookie.

29 zile

 

Marketing

cid

adform.net

Optimizează afişarea reclamelor în funcţie de mişcările utilizatorului şi de ofertele diverşilor agenţi de publicitate pentru afişarea unor reclame pentru utilizatori

2 luni

Marketing

fr

facebook.com

Folosit de Facebook pentru a livra o serie de servicii publicitare, precum licitarea în timp real din partea unor agenţi de publicitate terţi.

3 luni

 

Marketing

GPS

youtube.com

Înregistrează un ID unic pe dispozitive mobile pentru a permite urmărirea în funcţie de localizarea geografică GPS

1 zi

 

Marketing

IDE

doubleclick.net

Folosit de Google DoubleClick pentru a înregistra şi raporta acţiunile utilizatorului unui site, după vizualizarea sau accesarea uneia dintre reclamele agentului de publicitate, cu scopul de a măsura eficienţa unei reclame şi de a deschide reclamele care îl vizează pe utilizator

1 an

 

Marketing

lidc

linkedin.com

Folosit de serviciul de reţele sociale LinkedIn pentru a monitoriza utilizarea serviciilor încorporate.

1 zi

 

Marketing

PREF

youtube.com

Înregistrează un ID unic folosit de Google pentru a ţine evidenţa modului în care un vizitator utilizează materialele video de pe YouTube pe diferite site-uri

8 luni

 

Marketing

r/collect

doubleclick.net

Acest fişier cookie este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul şi comportamentul vizitatorului către Google Analytics. El îl monitorizează pe vizitator pe mai multe dispozitive şi canale de marketing

Sesiune

 

 

Marketing

test_cookie

doubleclick.net

Folosit pentru a verifica dacă browser-ul utilizatorului acceptă fişiere cookie.

1 zi

 

Marketing

tr

facebook.com

Folosit de Facebook pentru a livra o serie de servicii publicitare, precum licitarea în timp real din partea unor agenţi de publicitate terţi.

Sesiune

 

Marketing

uid

adform.net

Înregistrează un ID de utilizator unic, care recunoaşte browser-ul utilizatorului atunci când acesta vizitează site-uri ce folosesc aceeaşi reţea de publicitate. Scopul este acela de a optimiza afişarea reclamelor în funcţie de mişcările utilizatorului şi ofertele diverşilor furnizori de reclame pentru afişarea reclamelor destinate utilizatorilor.

2 luni

Marketing

UserMatchHistory

linkedin.com

Folosit pentru a monitoriza vizitatorii pe mai multe site-uri cu scopul de a prezenta reclame relevante, selectate în funcţie de preferinţele vizitatorilor.

29 zile

 

Marketing

VISITOR_INFO1_LIVE

youtube.com

Încearcă să estimeze lăţimea de bandă a utilizatorului pe paginile cu materiale video YouTube integrate.

179 zile

 

Marketing

YSC

youtube.com

Înregistrează un ID unic pentru a ţine evidenţa tipului de materiale video YouTube vizualizate de utilizator.

Sesiune

 

Marketing

yt.innertube::nextId

youtube.com

Înregistrează un ID unic pentru a ţine evidenţa tipului de materiale video YouTube vizualizate de utilizator.

De durată

Marketing

yt.innertube

requests youtube.com

Înregistrează un ID unic pentru a ţine evidenţa tipului de materiale video YouTube vizualizate de utilizator.

De durată

Marketing

yt-remote-cast-installed

youtube.com

Stochează preferinţele utilizatorului pentru programele de redare video, folosind materiale video YouTube încorporate

Sesiune

Marketing

yt-remote-connected-devices

youtube.com

Stochează preferinţele utilizatorului pentru programele de redare video, folosind materiale video YouTube încorporate

De durată

Marketing

yt-remote-device-id

youtube.com

Stochează preferinţele utilizatorului pentru programele de redare video, folosind materiale video YouTube încorporate

De durată

Marketing

yt-remote-fast-check-period

youtube.com

Stochează preferinţele utilizatorului pentru programele de redare video, folosind materiale video YouTube încorporate

Sesiune

Marketing

yt-remote-session-app

youtube.com

Stochează preferinţele utilizatorului pentru programele de redare video, folosind materiale video YouTube încorporate

Sesiune

Marketing

yt-remote-session-name

youtube.com

Stochează preferinţele utilizatorului pentru programele de redare video, folosind materiale video YouTube încorporate

Sesiune

 

 

 

Cum puteţi controla modul în care PayU utilizează fişierele cookie? 

Mergeţi la setările browser-ului sau dispozitivului dvs. pentru a afla mai multe detalii despre ajustarea setărilor pentru fişiere cookie. De pildă, puteţi alege să blocaţi toate fişierele cookie, să acceptaţi doar fişierele cookie ale contractantului principal sau să ştergeţi fişierele cookie de fiecare dată când închideţi browser-ul. Cu toate acestea, dacă folosiţi setările browser-ului dvs. pentru a bloca toate fişierele cookie (inclusiv pe cele esenţiale), este posibil să nu mai aveţi acces la site-ul nostru sau la unele părţi ale acestuia.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre modul în care puteţi dezactiva şi şterge fişierele cookie din browser-ul dvs., faceţi click pe unul dintre linkurile de mai jos, în funcţie de browser-ul dvs. Dacă browser-ul dvs. nu figurează pe lista de mai jos sau dacă doriţi să aflaţi mai multe detalii despre fişierele cookie în general, vă rugăm să vizitaţi www.allaboutcookies.org.


Care este frecvenţa cu care PayU actualizează Prezentarea generală a fişierelor cookie?  

PayU revizuieşte şi, dacă este cazul, va face verificări şi actualizări la Prezentarea generală a fişierelor cookie, astfel încât acestea să reflecte modificările tipurilor de fişiere cookie pe care le folosim şi să se alinieze la prevederile legale şi de reglementare. Data afişată în partea de sus a Prezentării generale a fişierelor cookie este data la care documentul a fost actualizat ultima oară. 

 

TRANSMITEREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALTOR ȚĂRI

Furnizăm datele dumneavoastră personale în cadrul grupului de companii PayU. Aceasta poate include transferul datelor dumneavoastră personale către țări din afara Spațiului Economic European (SEE). Prelucrarea datelor dumneavoastră personale poate avea loc pe servere PayU sau pe servere ale terților angajați de PayU, localizate în diferite țări din întreaga lume. Un astfel de transfer este necesar pentru o performanță adecvată și pentru a respecta regulile privind performanța serviciilor noastre sau pentru a satisface alte nevoi operaționale ale PayU sau în legătură cu implementarea unora dintre obiectivele stabilite în această politică de confidențialitate. Dacă furnizăm date cu caracter personal în afara SEE, asigurăm o protecție adecvată a datelor dumneavoastră, asigurându-ne că mecanismele de securitate descrise sunt puse în aplicare.

 

STOCAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

PayU poate stoca datele dumneavoastră personale pe perioada de timp necesară pentru atingerea scopulului în care au fost colectate. Stocarea datelor prin PayU se determină pe baza respectării cerințelor legale (statutare sau contractuale), contabilității și conformității. PayU ia în considerare și termenele specificate în reglementările comerciale sau de protecție a datelor aplicabile în diferite țări în care PayU furnizează servicii.

 

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ

Vă oferim posibilitatea de a vă exercita drepturile, conform legilor aplicabile.

Pentru a ne asigura că sunteți persoana îndreptățită să trimiteți solicitări, vă putem solicita informații suplimentare care ne permit să vă autentificăm.

Drepturile persoanelor vizate sunt:

  • Dreptul de a accesa datele personale - aveți dreptul de a solicita informații despre datele dumneavoastră personale pe care le procesăm.
  • Dreptul de a corecta datele - ne puteți cere să corectăm datele inexacte.
  • Dreptul de a șterge datele dumneavoastră personale - ne puteți cere stergerea datelor dumneavoastră personale. Rețineți că PayU este obligat să respecte obligația de arhivare a datelor pentru perioada specificată în lege.
  • Dreptul de a limita procesarea datelor dumneavoastră personale - puteți solicita ca anumite date personale să fie marcate ca fiind limitate la procesare în anumite circumstanțe.
  • Dreptul de a transfera date - ne puteți cere să trimitem datele pe care ni le-ați furnizat unui alt administrator.
  • Dreptul la decizii individuale automatizate, inclusiv profilarea.
  • Dreptul de a vă opune marketingului direct.
  • Dreptul de a depune o plângere - puteți depune o reclamație privind prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi, autorității competente care supraveghează prelucrarea datelor cu caracter personal în jurisdicția dumneavoastră.
  • Dreptul de a retrage consimțământul - puteți retrage toate consimțămintele pentru procesarea pe care ni le-ați furnizat și pentru a împiedica procesarea ulterioară, dacă nu există motive legitime în baza cărora PayU să poată procesa datele dumneavoastră.

Domeniul de aplicare al drepturilor enumerate mai sus și situațiile în care le puteți utiliza rezultă din dispozițiile legii aplicabile și din baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos.

 

SIGURANȚA: CUM PROTEJĂM ȘI STOCĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

PayU ia măsuri juridice, tehnice și organizatorice pe care le consideră necesare pentru a menține securitatea datelor dumneavoastră personale și pentru a respecta obligațiile și excepțiile relevante stabilite în legile aplicabile.

PayU funcționează în conformitate cu standardele industriale pentru protecția datelor cu caracter personal, incluzând, dar fără a se limita la, firewall-uri, VPN (Virtual Private Network) și Transport Layer Security (TLS). În plus, PayU are un certificat de conformitate cu standardul PCI-DSS (Standardul de securitate a datelor privind cardurile de plată).

PayU își revizuiește în mod regulat politicile privind colectarea, stocarea și prelucrarea datelor dumneavoastră personale, inclusiv soluțiile de securitate fizică, pentru a preveni denaturările, modificările, pierderea, utilizarea sau accesul neautorizat la datele dumneavoastră personale.

PayU a implementat proceduri pentru a rezolva orice presupusă încălcare a protecției datelor cu caracter personal. Vă vom informa pe dumneavoastră și autoritatea de reglementare despre orice încălcare atunci când avem o astfel de obligație.

 

PERSOANE MINORE

PayU nu colectează, utilizează sau dezvăluie în mod voluntar sau activ informații ale persoanelor minore, în conformitate cu cerințele privind vârsta majoratului într-o anumită jurisdicție, fără acordul prealabil al părinților sau al tutorilor legali ai acestor minori.

Serviciile PayU nu sunt furnizate sau concepute pentru minori.

În situația în care descoperim că am adunat informații personale despre un minor fără a obține o confirmare din partea părintelui, vom lua măsuri pentru a șterge aceste informații fără întârziere.

Îi încurajăm pe părinți să fie interesați de activitățile online ale copiilor lor pentru a se asigura că nu sunt colectate date cu caracter personal ale minorilor fără acordul părinților.

 

MODIFICĂRI ÎN POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE CÂT ȘI OBLIGAȚIA DUMNEAVOASTRĂ DE INFORMARE CU PRIVIRE LA ACESTE MODIFICĂRI

Vă vom informa despre orice modificare a acestei Politici de confidențialitate.

Este foarte important ca toate datele personale deținute de PayU despre dumneavoastră să fie actualizate și corecte.

Vă rugăm să ne informați cu privire la modificarea datelor dumneavoastră personale. Puteți face acest lucru contactând-ne.

 

CUM NE PUTEȚI CONTACTA?

Această politică de confidenţialitate este emisă în numele PayU S.A., cu sediul înregistrat în Poznań, Polonia, în calitate de operator de date cu caracter personal şi entitate responsabilă pentru acest Site. PayU a desemnat un responsabil pentru protecţia datelor (DPO) în persoana dnei Ulrika Dellrud. Dacă aveţi întrebări sau doriţi să raportaţi o problemă de confidenţialitate, ne puteţi contacta la help@payu.pl

Iată mai jos datele noastre complete: PayU S.A., Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, Polonia, înregistrată la Registrul întreprinzătorilor din evidenţa Tribunalului districtual Poznań – Nowe Miasto şi Wilda din Poznań, al 8-lea Departament Comercial al Registrului Instanţelor Naţionale, cu numărul KRS 0000274399, capital social 4.944.000 PLN (vărsat integral) cod de identificare fiscală NIP: 779-23-08-495, adresă de e-mail: help@payu.pl